it's you

1. Tänk på den sista person som sa att jag älskar dig, tror du den menade det?

Jag vet att den menade det.

2. Vill du bli tillsammans med en 18-årig vid ålder du är nu?

jodå

3. När var sista gången du var aggresiv och glad på samma gång?
Har ingen aning faktiskt.

4. Skulle du någonsin le mot en främling?

Ja, om jag är glad så gör jag väl det!

 

5. Finns det någon person i din närhet som är upprörd över att du har kontakt med en speciell person?

Yes.

6. Har du hört en låt som påminner dig om någon idag?

Har inte lyssnat på musik på hela dagen..

 

7. Vad exakt har du på dig just nu?

Jeans och en tjocktröja.

 

8. Hur ofta lyssnar du på musik?

Inte så ofta..

 

9. Bär du jeans eller mjukisbyxor mest?

Jeans, använder nästan aldrig mjukisar.

 

10. Tror du att ditt liv kommer att förändras dramatiskt före 2013?

Inte dramatiskt, men lite hoppas jag..

 

11. Är du en social eller en asocial person?

Social!

 

12. Har du någonsin kysst någon vars namn börjar med bokstaven "A"?

Yes.

13. Vad sägs om "O"?

Jaa

14. Bryr du dig om folk pratar illa om dig?

Beror på vad det handlar om, om nån sprider falska rykten så skulle jag bry mig.. men inte om nån typ

-du är ful ... haha!



15. Om du kunde ändra din ögonfärg, skulle du?

Jaa kanske!

 

16. Finns det en kille som du skulle göra absolut allt för?

Ja!

17. Nämn något om den här dagen du ogillar

Jag har feber och förkyld..

 

18. Är det gulligt när killar kysser dig på pannan?

Hah ja det äre väl

 

19. Är du tillsammans med den senaste personen du pratade med?

Neej

 

20. Finns det någon som regelbundet (andra än familj) säger "Jag älskar dig" till dig?

Inte regelbundet men ibland.

 

21. Har du någonsin velat ha någon du kunde inte ha?

Ja typ.

22. Vem var den sista personen du talade med innan du gick till sängs igår kväll?

Alma, när hon skrämde mig av att hon stod mitt i våran mörka korridor när jag skulle gå och borsta tänderna haha!

23. Får du en massa förkylningar?

Brukar inte vara sjuk, men nu när vi har lov så blir jag självklart det -.-

 

24. Är det någon som hatar dig?

Tror det.

 

25. Tycker du om att titta på skräckfilm?

Jaa! Såg den läskigaste i tisdags med lina och felle, typ blunda halva filmen!

 

26. Vill du ha hål i din tunga?

Nej inte längre.

 

27. Om du var tvungen att ta bort ett år av ditt liv helt, vilket skulle det vara?

Inget! ?


28. När var sista gången du berättade att du älskar någon?

Igårkväll eller idag minns inte

 

29. Tror du någon har känslor för dig?

Ingen aning just nu..

 

30. Tror du att någon tänker på dig just nu?

Kanske!

 

31. Hade du en bra dag igår?

Jaa, var ju med Lina och felle!

32. Tänker tillbaka 2 månader sedan, var du i ett förhållande?

Nope

 

33. Har någon sagt att de aldrig vill förlora dig?

Jaa..

34. Vad är det bästa med skolan?

Att träffa kompisarna och när det är fiskpinnar t lunch haha..

 

35. Har du någonsin passerat anteckningar till dina vänner i skolan?

Jåå

 

36. Var du singel under förra sommaren?

Nej.

 

37. Är ditt liv liknande som det var för två år sedan?

Veeeerkligen inte!

 

38. Hatar du den senaste killen du hade en konversation med?

Nej!

 

39. Har du någonsin gillat någon person du aldrig trodde du skulle gilla?

Haha jadå

 

40. Är du bra på att dölja dina känslor?

Ibland kan jag vara det.



41. Har du kysst någon vars namn börjar med ett "J"?

Ja.

 

42. Föredrar du att vara vänner med tjejer eller killar?

Båda såklart!

 

43. Hur är ditt hjärta?
beror på hur man menar haha.. men det är väl sådär

 

44. Vem pratar förmodligen en massa skit om dig just nu?

Haha nån som har lite att göra.

45. Kommer din nästa kyss vara ett misstag?

Nejdå

 

46. Tjejer älskar när pojkvänner gråter, korrekt?

Haha älskar? Njaa. Men är väl bra om man kan visa känslor ibland

 

47. Vem var den sista personen du var i telefon med?

Sanna


48. Har du någonsin känt dig ersatt?
Ja.

 

49. Vaknade du arg?

Nejdå

50. Är du en svartsjuk person?

Ibland, men försöker att inte vara det.

 

51. Senaste person du gråtit framför?

Minns inte, var länge sen

 

52. Finns det någon du aldrig kommer att glömma?

JAA

53. Om den sista personen du kysste skulle komma till dig 3:00 på natten, skulle du släppa in den?

Jaa

 

54. Har du någonsin gillat någon som dina vänner hatade?

Jaa, eller.. gillat och gillat..

 

55. Ljug inte nu, är den sista person som du smsade attraktiv?

Jaa

 

56. Om personen du gillar säger att den gillar någon annan, vad skulle du göra?

Skulle väl bli ledsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0