You learn

Tja.
vad har jag gjort sen sist jag bloggade då -.-... typ det vanliga, kompisar och tränat!
har hunnit med gymmet 2 gånger i veckan och imorgon blir det igen i guess!  .. har träningsvärk i rumpan, armarna och magen känns det också lite i...har varit på stan också, solat och köpt underkläder! och idag köpte jag en parfym som jag har väntat att den ska komma in i typ år!

haha vi hade engelska prov idag, och det vi skulle plugga till provet var ungefär 300 glosor massa sidor text och grammatik! .. men jag är för lat för sånt så kändes inte så bra innnan provet.. men sen hade vi bara typ 15 av glosorna hahaha! lyckan där ;) .. lite surt för dom som faktiskt pluggade, och kunde alla dock :$





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0