"

Uppdateringen på den här bloggen är verkligen kass. är för lat för att skriva helt enkelt!
kan berätta vad jag gjort i helgen iaf haha..
i fredags efter skolan åkte jag in till stan för att gå och gymma med ida, tränade rygg och armar och sen blev det lite mage i slutet.. och medans vi väntade på skjuts hem av jocke så hann vi gå på stan en stund, hittade lite saker men ska nog in i veckan och köpa det ist :$
sen på kvällen minns jag inte ens vad jag gjorde :o
och i lördags var kollade jag på hockeyderby mellan stackis-innervik, och stackis vann. såklart ;).. och så var ju snyggingen jimmie ericsson med och spelade!.. och på kvällen såg jag mello med familjen, sämsta programet någonsin -.-
idag har jag åkt skoter, sen firat min kusin och sen varit med kompis!  och nu ska jag snart sova. godnattt :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är!

2012-02-28 @ 18:46:50
URL: http://jjenniferwestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0