hejigen

Typ år sen jag bloggade nu (a)  ... men har knappt startat datorn på hela veckan :o  eller så har jag bara inte orkat blogga (a)

hade skolfoto i onsdags och det blev hur fuult som helst, seriöst fulaste bilden ever på ensamfotot alltså, det andra har jag inte sett :) .. men kul när man inte ens får sitta hur man vill -_-
typ ner med höger axel, näsan riktad mot taket och nacken vrider åt höger :s

sen på kvällen hade jag fotbollsmatch, vi förlorade med 3-1...och efter den matchen blev jag jätteförkyld och kunde knappt prata typ torsdagskväll, så jag skippade träningen som vi hade idag :/
har match imorgon också mot pojkar 98/99 men får se om jag kan vara med, tror inte jag ska det..
idag efter skolan åkte jag till stan och gick runt med Ida! har knappt träffat henne sen skolan börjat! och sen har hon varit här ikv :)

jag och ida keka på frasses oxå (a) original! haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0