;*

Dålig uppdatering! (a)
Nu är det inga vanliga skoldagar kvar! :D bara lediga dagar och typ temadagar, då vi ska paddla och sova i tält^^
såå inga mer prov eller läxor nu förän efter sommarn!!!
Idag har jag varit och solat med Ida och Lucas ;).. sen for vi  ut och sprang, men fick helt plötsligt jätte ont i magen, alltså i musklerna så kunde inte springa -_-.. men tror det var för jag hade druckit för lite och ätit lite,
sen bakade jagmuffins också,
Och ikväll har jag varit i hamn med Ida, Lucas, Robin och Simon :).. vi var och grillade nånstans i skogen, men var bara där nån timme,
nu är jag hemma igen!
ska snart prata med älskling i telefon och sen se film kanske eller sova :)


favoritmaten! (a)
sötaste♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0