Spanien


Igår vid 11 landade vi i skelleftå...
har haft jätteroligt i Spanien! finns så sjukt mkt roliga minnen haha! allt man gjort och alla man träffat  :)
Har varit mkt på stranden! bästa stranden jag varit på, hur lång som helst och bra botten och roliga vågor osv.. :D
åkte bananbåt där också, aldrig mer säger jag bara! haha... ganska roligt men var typ livrädd ;o och när han tippa hela båten ;o
annars har vi badat i poolen, som inte var så rolig för man fick typ inte göra nått i den, massa regler haha ;o
och en bit ifrån där vi bodde låg ett stort köpcentrum! ;D och Donken! så där var vi ganska mkt också :)
2 dagar var vi på Aquapolis vattenpark! den ägde också! andra gången vi var där så var vi med badvakten och hans kompisar haha som var ledig då alltså^^ och det var poolparty också! sjuktroligt iaf! ;D


Men det bästa av allt var HAMNEN haha.. hände mkt roligt där!;)  jag och Ida åkte samma karusell nästan varje gång vi var där ASM ;) och så var det trappen där vi alltid åt våfflor och pratade med folk :)
och blev skrämd hela tiden haha! tror hela hamnen hörde när jag skrek ;o  en kille som kommer helt random och låter som en gris rätt i örat på mig xD och en gubbe som stod helt stilla som en staty (visar bild den) som typ vände sig efter mig med en låtsaspistol... xD... haha går inte skriva allt som hänt blir för mkt då! ;D
Ville inte därifrån, var lite sorgligt att åka hem hahaa.. blir väll kanske att åka dit om några år igen hoppas jag ;)


det ända som var mindre roligt var att vi bodde i ett inhägnat område med bara gammlingar i typ haha och var en bit till hamnen... men det funkade bra ändå ;)


Stranden!
Den "roliga" poolen
middag i hamnen! :)
Aquapolis
I väntan på bussen! solen i ögonen? ja!
Han som skrämde livet ur mig!;o
Träningsak? vi fattade aldrig riktigt vad det var men stod mobbad bortanför lekparken på området, jag och ida brukade gå dit på våra kvällspromenader ;)
Ville bara visa mina sjukt STORA muskler!.... ^^
I barcelona, åkte förbi där när vi skulle till girona ( där vi skulle flyga ifrån) men var bara där nån timme och körde runt lite men hittade ingen parkering, men till slut fanns det ett parkeringshus som tydligen var sjukhusets haha så vi gick bara in i sjukhusets cafeteria på toa sen körde vi till girona xD
Huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0