Ida bloggar

Saker ni kanske inte visste om Olivia!

♥ Att hon lätt stör sig på småsaker, som tex ALLT! Hon försöker typ hitta saker att störa sig på.
♥ Hon måste alltid ligga mot längst in i sängen om hon sover med nån
♥ Hon har många konstiga tankar, som hon alltid ska berätta
♥ Ibland kommer det bara nått konstigt ljud ifrån hon, typ om det är tyst
♥ Hon har många galna ideer
♥ Hennes favorit ord för tillfället är trevligt, äre så.
♥ Hon är 1,78, frääääsigt
♥ Om hon tycker att en film är jätte dålig så får hon ultradamp, hon slåss eller säger en massa random saker för att störa typ..
♥ Hon har moppekort och moppehjälm, men ingen moppe! Skillat, men det är för att hon är jävligt kräsen och vägrar ha en ful moppe, den ska tydligen vara perfekt..
♥ Hon har ett "schema", i huvudet alltså, för att planera hur lång tid allt ska ta för att göra sig klar. Så hon kommer ALLTID i tid, synd att hon har mig då för jag är ALLTID seg.
♥ Hon är en social jävel
♥ Hon har många skämt som oftast bara jag och hon förstår
♥ Får hon inte som hon vill så ska hon göra kaos med dig!


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha sååå sant! Jävlar om hon inte får som hon vill när hon ska sova innerst! ;)

De är min Olivia de! ;*<3

2011-02-11 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0