10 saker ni kanske inte visste om mig (a)

1. Får ofta beslutångest om vad jag ska äta och då börjar jag gråta ibland, sen går jag därifrån utan att äta nått haha...
2. Har aldrig gråtit till en film (vad jag minns iaf)
3. Är jätterädd för grodor, vet inte varför egentligen :o
4. Om jag har duschat och kommer in mitt rum för att klä på mig, och så är persiennerna öppna så klär jag på mig som att nån står utanför, bara ifall att! (alltså typ släpper aldrig handduken) xD
5. Har alltid håret på en sida om jag har en dålig hårdag.. typ varje dag hehe
6. Är jobbigt när nån pratar sakta om man vet vad den ska säga, så man vill bara prata klart åt den
7. Ritar alltid på sudden!
8. Vet typ inget värre än spya ;o om nån spyr så börjar jag skaka och svimmar nästan!
9. Älskar att köpa underkläder och bikinis, typ beroende (a)
10. Jag har spelat hockey när jag var mindre, och ångrar att jag slutade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0