;P

Idag har det inte hänt så mkt kul på skolan, först hk vi gjorde scones och varm choklad, sen svenska halva klassen hade sina muntliga presentationer, inte jag, jagska göra det på fredag :s, sen so vi glr typ en film med lera .. och sist matte, vi jobbade i grupp jag emma och adam , vet inte riktigt vad vi gjorde men typ mönster :P
men vi hade ju adam i gruppen och han var typ den ändå som fattade nått haha :) och vi blev klara fort så vi fick sluta typ 1 timme tidigare :), men jag måste ju vänta på bussen, så jag fick vara med på 8:ornas HK lektion hehe :) dom bakade bullar ;)
jag hade fotbollsträning idag, men jag kunde inte vara med jag är förkyld och har hosta :( men jag cyklade iaf dit och såg på :)


bildbrist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0