Helgen :)

Dålig uppdatering jag vet.. men jag har typ inte varit hemma på 3 dagar nu,
i torsdags så skulle jag igentligen till kallholmen, men jag kunde inte ta mig dit så jag var med Ida hela kvällen och sov i deras lilla stuga ute på gården :)
och i fredags firade jag midsommar i våran stuga med Idas familj också, vi solade nästan hela dagen, och efter middan hade vi 5-kamp :) och vid 12 nån gång så kom Joakim och hans tjej Lina till stugan och hälsade på ett tag :) dom har varit i tunisien i en vecka nu och dom kom hem i fredags typ halv 11 :)
och igår, var vi i stugan till typ 4 sen åkte jag hem med Idas familj och då åkte vi till hemmakväll och hyrde 4 filmer, och när vi kom hem så så vi hade vi inte hade några chips eller godis, så då åkte vi till bergsbykiosken för att köpa, men dom hade stängt, då åkte vi till handlarn elelr vad det heter, men dom hade också stängt  ...
men coop hade öppet iaf så där köpte vi 2 chipspåsar och en marabou choklad :D
sen åkte vi hem och såg 3 av filmerna :) 
och sen sov jag över hos ida :D













det blev ett lååångt inlägg!... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0