Piteå Summer Games!

I helgen har jag varit på Piteå Summer Games :) det gick inte så bra för vårat lag men...
vi har iaf jätteroligt annars, speciellt på nätterna haha ;D
på fredag natt gick jag, sanna, jessica och julia ut genom fönstret mitt i natten och sprang runt och kollade, vi hittade några killar från norge men dom var inne och vi ute så, och sen tappade jag och sanna bort jessica och julia så vi fick panikdär ett tag ...;P vi somnade typ halv 4 kanske ...
och i lördags natt gick jag, sanna, julia, jessica och lina g till nolia barfota, och vi gick typ sammanlagt 1 mil ;0 världens omvägar! det tog typ 2 tim iaf :P och efter det har vi haft ooont i fötterna :( , då somnade vi också typ 3 eller halv 4..
vi tänkte att det kanske skulle vara folk ute vid nolia eller nått men det var helt dött x]
och i söndags var jag, jessica, sanna och julia med dom där killarna från norge hela natten, vi satt i en korridor och pratade i typ 5 tim och sen öppnade matsalen för frukost kl 6 så då gick vi och åt frukost med dom, vi sov alltså ingenting ... :P men det var det värt :D
men jag kan ju säga att man inte var så pigg på matchen sen dagen x] hehe...
discot var också jätteroligt :)  och vaaaarmt haha x]
haha verkligen bildbrist!..

Kommentarer
Postat av: sannna

OJA! det gjorde den verkligen!:D

2010-07-06 @ 12:53:46
URL: http://sannnape.blogg.se/
Postat av: Jøran Røynes Johansen

det var kjempe kos :-)

2010-07-24 @ 18:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0