saknar dig♥

Har inte bloggat på ett tag nu, älskling har varit här från torsdag till söndag♥

Var på spökstig med klassen på torsdags kvällen, läskigt faktiskt haha! och i fredags var jag med Alex och Ida på stan på kvällen, var ju kvällsöppet. Men köpte inget, lämnade bara tillbaka en tröja... och i lördags bastade jag och Alex med Emil och Hanna, vi doppade oss faktiskt i älven också! ;)
och sen på söndagen var vi bara hemma och såg film tror jag (a)

Idag har jag gjort lite på engelskan som är till på fredag, muntligt grej.. har svenskaprov på torsdag också men har inte hunnit plugga än,  och jag har gått runt i byn och sålt färska franskor som kommer på lördagar till franskan^^
och sen har jag sett hockey och ätit paj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0