Dag 01 – Om mig

Haha jadu..
Heter ju Olivia Rönnqvist som ni kanske vet ^^
Är 15 år och går i 8:an på örjansskolan i skellefteå!
mina föräldrar är skilda så mamma bor i skellefteå och pappa bor i borås, så träffar inte min pappa så ofta..
har dom bästa och mest awesome kompisarna! ;)  och världens bästa pojkvän, alex (alexander) ♥ som bor i Norrköping!  ganska långt men det funkar bra ändå! ;*
Min bästa vän Ida har jag känt hela mitt liv! kan ju säga att vi är nästan som syskon, vet det mesta om varann♥
spelar fotboll och tränar zumba (typ dans) ..
som person är jag väll oftast glad och ganska så social :)  .. men tycker det är svårt att prata med vuxna ibland,
tycker också det är lättare att prata eller umgås med killar som jag inte träffat förut än med tjejer, vet inte varför men är typ så :)
om ni läste förra inlägget som Ida skrev om mig så får ni ju veta lite saker om mig ni kanske inte visste haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0