Tråkiiig...

Jag uppdaterar typ aldrig... orkar inte haha :/
blir bara tråkigare och tråkigare inlägg känns det som :P
men jag har ändå inget annat att göra just nu så då kan jag lika gärna blogga!

Idag hade jag fotbollsklass på morgonen, det sög för att det regnade och jag kände mig typ helt virrig haha ...
och sen var ju mitt hår förstörd... så jag satt upp det i en knut! :)
sen hade jag Hk vi gjorde taco buffé, GOTT! haha
och på matten hade vi oförberett prov, det gick väll sådär.. :P

Efter skolan så hade jag fotobollsträning, (Y)  det gick bra idag haha :) ... vi tränade anfallsspel,


jag har inga nya bilder, och det suger haha det är nog mest därför jag inte orkar blogga, för inget inlägg blir typ roligt utan nån bild,,



ego,ego,ego...haha fula dessutom x] ,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0