Vitbergsbadet! :)

Idag har jag varit på vitbergsbadet med Ida :)  det var jättevarmt ;) men typ kallt vatten så vi stekte mest i solen :D
och deras duschar suger, vattnet är varmt i typ 5 sek och sen måste man trycka igång igen för att få varmvatten ;o
sen ikv har jag varit och sett på SAIKs första isträning med ida :)  härlig stämning början när alla ska presenteras :D
roligt var det, men man fick jätteont i roompan (a) vi satt på ner på betongen x]  inte skönt + att jag har träningsvärk från fyspasset på fotbollen :/
jag just nu, bra kvalitee på webben -_-

Kommentarer
Postat av: agnes

härlig header! :)

2010-08-06 @ 12:02:45
URL: http://agnessigne.blogg.se/
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Vill du tjäna enkla, snabba och mycket pengar? Allt via internet? Kolla min blogg för mer info :)

2010-08-06 @ 13:03:51
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0