Jag har insett att min senaste kyss.. var bra!♥
Jag har insett att.. livet är naajs!
Jag lyssnar på.. inget just nu
Jag pratar... mycket och snabbt :$
Jag tycker om.. att ha så roligt som möjligt!
Jag avskyr när folk.. är falska och ljuger -.-
Min bästa vän.. är den bästa!
Min första vän hette.. Ida♥
Kärlek är.. underbart♥. men kan också vara åthelvete ibland.
När jag borstar tänderna.. gör jag 1000 andra saker samtidigt
När jag lagar mat.. så gör jag det oftast med ida, och hittar på egna saker kan man ju säga haha!
Jag tänder på.. här skulle jag kunna skriva många saker. men killar med snygg stil! och killar som är oblyga!
Det sexigaste yrket är.. där man har på sig snickarbyxor elr vad de heter :$
Det är charmigt med.. killar som ler mke :D
Jag är rädd för.. att jesper kommer bli bättre än mig i mario kart ... haha.
Den värsta känslan är.. att ha så tråkigt så man få panik.
Den bästa känslan är.. när man är så sjukt glad :D
Jag är bra på.. att få andra människor glada :D
Jag är dålig på.. komma ihåg saker :(
Jag kommer alltid att vara.. Olivia
Det finaste som finns är.. mina vänner och familjen♥
I sommar hade jag.. det helt annars än nu haha!
Sist jag grät var.. minns inte
Jag kan.. mycket.
Jag kan inte.. spara mina pengar :$
När jag vill tänka.. såå tänker jag ..
Min mobiltelefon är.. alltid i min närhet (a)
När jag vaknar på morgonen.. somnar jag om igen. sen kolla mobilen. sen duschen!
Innan jag går och lägger mig.. smsar jag och sitter vid datorn!
Idag har jag sett.. hipp hipp kuratorn del 6 och skrattat 1000 gånger hahah.
Ikväll ska jag.. tare lungt
Jag vill verkligen.. åka till New York med Ida och shoppa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0