Drygt? ja.

har nu gjort töntigaste listan någonsin! bara för att jag hittade den långt bak bland mina inlägg HAHA

HUR
Svarar du i mobiltelefonen: Hallåå?
Gör du när du är kär i fel person:
om jag är kär i den så tkr jag antagligen inte att det är fel person -.-
Tycker du om gul-bil-leken: jättekul..
Mycket pengar har du i plånboken just nu: en hundring!
Mycket är klockan: 23.41
Många kontakter har du på msn: haha Aldrig inne där
Fick du detta test: kolla igenom mina gamla inlägg från 2010 haha...
Spenderar du en regnig dag bäst: håller mig inne.

VEM
Pratar du med på msn just nu?: har inte msn längre -.-
Ringde dig senast?: Ludwig
Pussade dig senast?: en söt sak.
Hade du sex med senast?: -
Vill du kasta en sten i huvudet på? vafan haha..
Saknar du mest just nu?: världens bästa Ida, och familjen i borås!
Är din bästa vän av samma kön?: Ida♥
Är din bästa vän av motsatta kön?: kerttis!
Ska du träffa imorgon?: kompis! 
Umgicks du med senast?: Ida och lucas
Sov du med senast?: minns faktiskt inte :o

HAR
Cyklat utan händerna:
jovars
Gråtit en hel natt: yes!
Druckit så du spytt: fyfan för spya. nej.
Åkt vattenskidor: nae men måste testas!
Åkt rullstol: nja minns inte..
Gjort en bakåtkullerbytta: haha jo har väl lyckats nån gång..
Köpt lösgodis för över 50 kr: Hahah oja!
Haft träningsvärk: har det just nu!
Önskat att du var det andra könet: det har jag!;)
Velat vara ett djur: hahahaha.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: HAHAHA 
Tyckt Harry Potter är bra: sjukt bra!
Hatat choklad: nej

VEM
vem är i rummet med dig?
ingen
Vem fick du senast sms av? Matte :)
vem tänker du på nu? -
pratade du senast i telefon med? Ludwig
vems hus var du senast i? Jespers tror jag
sa du senast "jag älskar dej" till? mamma
vem önskar du var med dig nu? -
vem är din favoritsläkting? ALLA
vem i din skola går dig mest på nerverna? -

VAR
var går du i skolan? Örjans
var är din telefon? i handen
var är din mamma? sover
var sover du? inatt ska jag sova i världens skönaste säng. MIN
var handlar du mest? BIKBOK
var fick du tag i tröjan du har på dig? BIKBOK
vart åkte du senast bil? hem från stan
var i ditt rum är du? vid datorn -.-

VAD
vad åt du senast?
choklad!
vad drack du senast? cola
vad är det för färg på dina byxor? svarta
var är den närmaste saken som är blå? nagellack
vad gillar du mest med skolan? mina fina vänner:*
vad har du på fötterna? sockar
vad är din favoritfärg? rosa!!
vilken film såg du senast? friends with benefits
vad hör du just nu? datorn

HAR DU NÅGONSIN
1. hånglat i mer än 3 minuter?
jaa
2. sovit i en annan säng? haha ja
3. hånglat på en bio? ja
4. hånglat i skogen? jaa
5. tyckt att din kusin är het? haha what.?
6. sovit naken? standard!
7. kört över hastighetsgränsen? haha jo.
8. målat om ditt rum? förra veckan typ!
9. dansat framför en spegel? vem har inte? :$
10. fått hicka? aah
11. stulit pengar från en kompis? Nej :s
12. hoppat i en bil med folk du just träffat? haha jaa
13. varit i slagsmål? nej
14. smugit ut ur ditt hus? haha ja!
15. haft känslor för någon som inte känt detsamma? nej
16. hånglat med en främling? jo, eller ingen heelt random dock!
17. älskar eller saknar någon nu? båda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0