mke t liv just nu!

Tre namn jag lyssnar till: Olivia, Olle..
Någonting jag tycker om med mig själv: Min humor.. XD
Detta är jag rädd för: fortfarande grodor :$  och andar
Tre saker jag vill ha varje dag: roligt, mat, ledigt!
Detta vill jag göra just nu: vara med älskling♥
Bästa känslan: att göra någon glad
Värsta känslan: skuldkänslor 

Är du kär just nu: JA
Vill du gifta dig? kanske det, får man se sen^^
Följande saker vill jag göra innan jag dör: bo utomlands,
Min käraste ägodel: mobil
Detta har jag på mig just nu: svarta jeans, linne
Favoritkläder: svarta jeans haha (a)  och en tröja^^
Följande musikstilar tilltalar mig mest: bra dunk! 
Roligaste/Tråkigaste ämne i skolan: roligast: so (religion) för det är lättast typ :$  tråkigast: MATTE! 
Stjärntecken: stenbock 
Tv-program jag gillar: top model, the hills
Favoritdoft: escada taj sunset!!!!
Detta äter jag gärna: sushi


Hit vill jag gärna åka på semester: Spanien igen! USA igen också (a)
Färg på mina ögon: blå
Min längd: 1,78
Det här tänder mig: skulle du vilja veta va... snygg kropp är ju inte fel ;)
Det här gör mig avtänd: benrangel :$
Senast köpta skiva: ofta man köper skivor fortfarande  :$
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ben och ögon kanske :s  
Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: det mesta haha!
Den jag kollar efter först när jag loggar in på MSN: msn? HAHAHA..

När badade du i en pool senast? spanien
Har du varit med i någon skolpjäs? 1 gång haha
Hur många barn vill du ha? 20 dudå?
Vilken musikstil tycker du mest illa om? opera 
Har du åkt moped någon gång? nej! det är däför jag har en moppe
Har du busringt någon gång: hej det är arne, har du trosor på dig?
Har du fått felparkeringsböter? nejdå ;)
Har du hoppat/Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? nej, njaa vågar nog inte :$
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA tror jag (a)
Kan du alla orden i nationalsången? kan första raden :$
Favoritpizza? ingen,
Chips eller popcorn? Chips ant ;)
Har du varit med i en skönhetstävling någon gång? haha nej!
Apelsin- eller äppeljuice? tropiska frukter ska det va ;)
Favoritchoklad? Blockchoklad, marabou
Är du duktig på matlagning? HAHA fråga alex :$
Klarar du att tänka själv? inte om det handlar om matte iaf
Vad var det senaste du handlade? nagellack
Har du kräks offentligt? Neej :O
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? vet inte 
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? smsar <3




nån som orka läsa hela? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0