massa shopping!

Var på stan idag med mamma! :)
hade egenligen match idag mot pojkar 99/98 men var inte mer på grund av förkylningen och RYGGEN! åååååååå seröst...
mamma var och klippte sig och jag gick runt och la av kläder tills mamma var klar haha (a)

Här är det jag fick med mig hem från stan :)
ny skinnjacka! :)
skjorta!
om du har långa ben som jag så kolla efter jeans på Cubus! där har dom bra längd! :D



och det här fick jag för några dagar sen när jag var på stan med mamma (a)
svarta höga jeans
linne med snygg rygg :)







tack mamma!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha ett sånt grått linne! vart har du köpt det? vill också ha långa ben, går också det att köpa på cubus? :p haha!

2011-09-10 @ 18:01:22
Postat av: Isabelle

Hejsan sötnos!

Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna över 300lösnaglar som du kan piffa upp hösten med, superfina och söta! Använder du inte lösnaglar? Ge bort till någon du tycker om eller som fyller år, en perfekt present ju!

http://isabellealberti.blogg.se/2011/september/tavling.html#comment

Kram sötnos!

2011-09-10 @ 22:19:04
URL: http://isabellealberti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0