Mitt sportlov :)

Har haft ett jättebra sportlov, älskling har ju varit här♥



fre, var jag och Alex på nightflight med Ida Emma och Lucas, var ganska roligt och sen gick vi till Max och åt lite ;) han följde mig på skolan också :)
lör, då gick vi på stan och shoppade :)
sön, bara hemma tror jag :)
mån, gick vi på stan igen haha, shoppade och jag solade :)
tis, var vi och badade på pitehavsbad med Ida och Lucas :D
ons, minns typ inte men vi var med Adam och Albin på kvällen iaf och såg Psalm 21 sämst film xD , pappa kom till ske-å också :D
tor, åkte vi slalom i bygdsiljum med pappa, jocke och lina
fre, då var vi bara hemma, såg filmer och bastade lite på kvällen men jag bastade bara i typ 10 minuter sen blev det för varmt :$
lör, typ lastade ved, alex åkte skoter med några och jag var i stallet, såg hockeymatch hos emil, sen såg vi melodifestivalen med Emil och Albin :)
sön, packat och sen åkte Alex hem :(:(... saknar han jättemycket!!
åt ute med pappa och jocke :)
vi schteekte lite i solen ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

I söndags va vi väl o åkte skidor? (a)<3

2011-03-14 @ 21:19:05
Postat av: olivia

kanske vi var (a)<3

2011-03-14 @ 22:02:02
URL: http://oliviiaronnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0