Dag 09 – Platser jag besökt

Är det vilka länder jag varit i? ;P


Bulgarien när jag var 5-6 år med min familj.. det var här jag lärde mig simma också  ;)
men minns inte så mycket från den här resan, bara att jag träffade massa kompisar, typ 1 ny varje dag haha :]
Turkiet, då följde idas familj också, haha har roliga minnen härifrån (ida duvet med chipsen ;D )
USA, här var jag också med idas familj, vi var där i 3 veckor eller lite mer och bodde i ett hus i Florida tsm med dom, och vi var också i Miami, körde faktiskt förbi Miami ink ;) .. och vi var också på miami beach men gick inte att bada för det var så kallt.. :/ vi firade julafton och jag fyllde12 år när vi var här också.  Och vi var på Disney land och alla dom sakerna :)..
Egypten, här var jag ju i september 2010, haha massa minnen därifrån, var jätteroligt där men var väldigt varmt, nästan för varmt ibland.. och maten var INTE god så jag åt inte så mkt och tror det var därför jag var sjuk dom sista dagarna :/
Vi var i hurghada :)
Dom bästa var ju USA och Egypten!!  vill tillbaka till USA nångång när jag blir äldre! ;)
och vill tillbaka till Egypten också!



I sommar ska vi utomlands med Idas familj igen, till SPANIEN! kommer blir jätteroligt! läängtar :)





USA

"julpalmen" i USA ;)

Disney Land

Universal ;)

Miami!


Egypten






Kommentarer
Postat av: Ida

hahah jaa chipsen! glömmer adrig de x)<3

2011-02-19 @ 16:14:09
URL: http://iidaanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0