Dag 02 - min familj

Skrev ju lite om min familj på dag 1 :)
Mamma bor ju i skeå och pappa i borås,  men bor ju mest här i skeå och hälsar på hos pappa på lov!
Har två syskon, Joakim och Alma men bara Jocke som jag har samma mamma och pappa som (Alma och jag har samma mamma), båda bor i skellefteå men bara Alma som bor hemma, jocke flyttade får nått år sen :)
har också en "extra pappa" johannes som bor här också..
Hos pappa är vi 3 barn jag, Céline och Olivia! och så har jag en "extra mamma" också :)
blir ju inte att jag träffar dom så ofta eftersom det är så långt dit!





låter så konstigt med "extra pappa/mamma" men vad ska man annars säga liksom? ;o


Kommentarer
Postat av: alma

man kan säga bonus pappa elr bonus mamma

2011-02-13 @ 11:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0