Bada!

Idag har jag varit med Ida, Jessica och Lucas på edda och badat :)
och efter det åt jag middag hos mormor med kusinerna också!
lägger ut bilder från igår när jag var med ida  <3


flyttar sängen!

HAHA!








hade jätteroligt igår, min och idas humor asså !! (L)
vi flyttade iaf idas säng så den stod för dörren ist så vi kunde ha den som soffa och så ingen kunde ta sig in! och då kunde dom ju inte komma in och väcka oss heller ;)  .. men dom bankade på dörren istället och idas lillebror var uppe på taket och knackade på idas ruta haha!
vi såg ju filmen som jag skrev i förra inlägget,
och typ vid 2 så gick vi och duschade i badkaret och typ scrubba och sånt! haha normalt ;o tog typ 1 timme ;D
sen skulle vi sätta oss vid datorn med internet funkade inte :/
vi somnade typ mellan 3-4 tror jag :)




Kommentarer
Postat av: en arg bitch

vafaaaaan olivia var du tvungen att ta den bild som jag ser HELT JÄVLA MONGO UT PÅ DIN HEADER?!??!!??

dö.

bitchig blick och en suck

2011-02-06 @ 23:30:11
URL: http://linaskriver.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0