ska föreställa en älg faktiskt.... haha!

Hade ju biologi prov idag! gick nog ganska bra ändå! fast fick värsta hostattacken i slutet och det kliade så sjuukt mycket, visste inte vad jag skulle göra för jag störde ju dom andra kändes det som :$  det började rinna tårar och fick typ kväljningar för fick knappt luft ;o... men tur att jag nästan var klar med provet då... men kollade aldrig igenom det när jag var klar för ville bara it därifrån haha :$

och efter provet åkte vi till stan och såg nån teater, höll på få en hostattack då också och fick lite panik.. man kan ju inte bara springa ut under en teater eller typ börja hosta jättehögt.. men klarade mig iaf utan att hosta.. bara lite tårar ;)


hahhaha Älgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0