Har inte uppdaterat på typ 2 veckor nu :$

Men jag är ju hos älskling så sitter inte så mkt vid datorn :)
första veckan var vi i norrköping, var inte så bra vädeer så kunde inte göra så mkt men vi var på kolmården 1 dag och nån dag var vi och badade, och stan blev det några gånger också :)
och förra måndagen kom vi hit till Västkusten, i hamburgsund där hans pappa har sin stuga!  och här har det varit jättevarmt :D så har åkt ut till öar och badat och solat 3 dagar i rad, sen gick vi på ett stort köpcentrum 1 dag, och igår var vi på liseberg!! :D träffade Jocke och Lina där också så vi åkte med dom :)... men atmosfear hade nått tekniskt fel så den var avstängd hela dagen... säämst!
ska stanna här till på torsdag och så ska jag till pappa och vara där till den 22 aug :)

Men nu ska jag uuuuut! kommer kanske uppdatera mer när jag kommer till pappa, och lägga in bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0