10 saker ni kanske inte visste om mig (a)

1. Jag kollar nästan alltid bästföre datumet på det jag äter! typ livrädd för att jag skulle råka äta nått som är gammalt
2. Jag får alltid ont i magen av gröt och varm choklad? xD
3. Jag tar alltid bort allt fläsk och sånt segt på kött, usch!
4. Jag gillar bara Norrmejeriers mjölk^^
5. Jag är mörkrädd,
6. Mina händer och fötter är alltid kalla, nästan iaf ;)
7. Jag tror på andar, och är livrädd för det.
8. Jag har aldrig lyckats klippa med en sax i tyg, omöjligt för mig. Tror min syslöjdslärare tkr jag är jobbigt som frågar om hon kan klippa hela tiden ;)
9. Har världens sämsta minne, helt seriöst.... jättejobbigt!
10. Jag vill tatuera mig när jag blir äldre, men bara nått litet.

RANDOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0