Trött..

Vet att min uppdatering är jättedålig nu!
men orkar typ aldrig blogga, är trött hela tiden nu :/  ..
dagen har gått ganska snabbt, på gympan hade vi friidrott och jag slog mitt egna rekord eller typ längsta kast på kulstötning, heter det så? haha kastade typ 8.20 ^^  typ 1 meter längre än jag brukar kasta så ...
och på SO såg vi typ film hela lektionen, eller korta klipp om olika partier -_-
ikv ska jag på kåken med ida och jessica, celeste skulle också dit tror jag :)

lägger in  lite mobilbilder ;D bra kvalla!
igår ;)


när jag och ida va på stan nån dag :)




första skoldagen :)


var bara tvungen att köpa cola idag!! (a)


Kommentarer
Postat av: emma

snygga ;)<3

2010-09-02 @ 21:02:09
URL: http://emmaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0