Ske-hamn :)

Igår hade jag och ida moppekurs 11 på morgonen, sista teorin :)
ni har jag bara 1 eller 2 stadskörningar kvar och sen teoriprovet, men provet kan jag ju inte göra förän jag fyllt 15 ;P
typ.. 4 månad kvar  ^^
efter middan kom Celeste och va med oss :).. vi satt och pratade ett tag och sen for vi till ske-hamn och var med Alec och Robin L .. vi satt i en lekpark ett tag men sen frös vi så mycket så vi gick hem till Alec och såg film typ hela kvällen ;P.. vi bytte film typ 5 gånger xD  .. vi han se en hel film iaf, men har ingen aning om vad typ nån handlade om, förutom 2 som jag hade sett haha..  för Robin spelade GH samtidigt och sen satt han vid datorn, så kunde inte koncentrera mig på filmen xD
bäst <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vika fina bilder på dig i Headern...å även de andra förståss!!! kram Å

2010-09-12 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0