Onsdag!

Imorgon är det klassföreståndarens dag tror jag det heter,  8:orna ska cykla till bergsbyn och spela discgolf ...
tycker synd om dom som måste cykla från ske-hamn haha ;) jag cyklar ju från stackis så det är ganska nära (a)
men då får jag cykla själv.. inte lika roligt :P
vi fick veta idag också att vi har skolfoto på torsdag!!  lite panik jag fick.. har ingen aning vad jag ska ha på mej eller nått hehe (a)..

gjorde mitt lilla "träningspass" för ett tag sen.. för att träna min rygg som är så svag och min mage+rumpa och baksida lår :)
behöver starkare rygg för fotbollen!  så min tränare gav mig några tips :)
sen har jag duschat och nu ska jag sitta vid datorn ett tag till ;)..
har sovmorgon imorgon! vi börjar halv 10 :)
en "gammal" bild

Kommentarer
Postat av: emma

Haha jag tycker också synd om oss i ske-hamn ;)<3

2010-09-07 @ 23:13:55
URL: http://emmaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0