Inställd match! ;o

Idag har jag gått på stan med Ida :)..
jag köpte en tröja från gina, kanke visar sen.. och tuggummi!! ;D
ikv skulle jag egentligen spela match mot Sunnanå, men matchen blev inställd! ;o
vet inte varför men typ det var nått strul med planbokningen stod det :/
jag åkte hemifrån typ 17.45 och lämnade mobilen hemma och typ kl 15.47 hade jag fått flera sms om att matchen var inställd, men såg ju inte dom förän vi kom hem^^
så vi åkte till dit vi skulle spela och när vi var framme så ringde johannes och sa att den var inställd xD
Nu pluggar jag massa, ska till EGYPTEN på lördag så jag har massa jag måste hinna, är klar med svenskan och nu håller jag på med engelskan ...
sen har jag, matte ( 16 sidor -_- )  och franskaa  kvar :/  och SO måste jag ha med mig och plugga för jag ska göra ett prov när jag kommer tillbaka, har test i engelska då också ...
sämst web foto xD
äter godis också så jag orkar plugga hehe (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0