Gympan!

Måste bara berätta vad som hände på gympan idag xD
jag, frida och emma hade orientering,först såg vi typ "hundpäls" i skogen, såg ut som det iaf (a)
typ som en hund i I am legend som tappar hår xD och sen kom det en läskig hund och typ slickade på frida xD
och när vi gick in i skogen så var det en hund lös som började skälla och jaga oss ;o  så vi sprang allt vi kunde rakt in i skogen, och emma klättrade upp i ett träd HAHAHA! men jag och frida sprang en bit till och typ bara stod där tysta , sen när emma klättrade ner igen tog hon med sig en stoor pinne för att skydda sig! haha ..
alla mådde typ illa och hade ont i magen och armarna, men vi var hungriga också ;P
sen gick vi ut från skogen, och emma och frida gick framför mig... så jag började skälla och dom trodde att det var hunden som var bakom dom HAHA .. jättekul ;D
och när vi skulle gå tillbaka hoppade det fram en groda ur vattenpölen och alla blev jätterädda xD
haha lät inte så hemskt nu.. men det var faktiskt det!! (a)



Kommentarer
Postat av: emma

haha hjärtattack ;)<33

2010-09-13 @ 18:35:02
URL: http://emmaajo.blogg.se/
Postat av: Charlotte

det var DÅ du skulle haft dina vovvar som skydd.

Penny och Bailey- the girl-protectors

2010-09-16 @ 15:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0