Onsdaag!..

Ikv har jag varit med Ida, vi solade ett tag men då brakade solstolen jag satt på haha x] så vi gick till mig ett och la oss på studsmattan, sen gick vi till lekparken och spelade fotboll med Jens, Emil och Filip, men Ida satt mest och kollade på eftersom fotboll inte är det roligaste hon vet haha ...
Sen gick Ida hem typ vi 8 för att hon frös så mkt, men jag stannade kvar ett tag till, och sen kom några till och var med så då körde vi match :)  jag gick hem typ kvart i 9 och sen har jag gjort engelska läxan ^^
nu har jag bara SOn kvar till imorgon ( muntlig redovisning) :(  ,, men jag ska typ träna imorgon om jag hinner ist, för nu ska jag typ duscha ,, haha mina fötter är typ svarta för att jag spelade barfota :}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0