LÖRDAG!

Ikv har jag varit med Ida, Emil och Adam :)
vi har typ bastat, badat, varit ute, lyssnat på musik, pratat...   haha :)
jag är stolt för att jag har badat i älven :D ,. haha det var kaaaallt!
fast det var så varmt i bastun så vi satt typ mest utanför ist haha ..
jag har använt min nya bikini som jag köpte igår ;P
och dom diggar mina solbrillor haha ;D



Det har varit jätte varmt hela dagen så jag och ida har gått runt i bikini :) och nu på kvällen kunde man ha shorts utan att frysa! :) .. typ sommar ju :D



Bild från vad jag hade på mig igår,!

Min nya bikini :)


Bilder från ikv

Adam njuter av ett chips haha! :) , men mina tuffa brillor.. ^^
Emil! :)
Jag, Adam som smygfotar haha! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0