har inget att göra så..

Tre namn jag lyssnar till: Olivia, Olle, Ollebolle
Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag oftast är så glad :)
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag lätt blir svartsjuk kanske
Detta är jag rädd för: Orm, ödlor, grodor haha..
Tre saker jag vill ha varje dag: Skratt, dator, coca cola
Tre saker jag absolut inte kan göra: leva utan mina kompisar, knäppa med fingrarna, svälja tabletter..
Detta tycker jag om att göra: Prata, Skratta, vara med kompisar,
Detta vill jag göra just nu: Sola, men det är för kallt .. haha
Bästa känslan: att göra någon glad
Värsta känslan: skuldkänslor

Egenskaper du gärna vill att din partner har: Glad, rolig, mysig :)
Är du kär just nu: Inte kär, men gillar nån :]
Vill du gifta dig? Njaa..
Följande saker vill jag göra innan jag dör: Massa saker...
Min käraste ägodel: Mobil, dator haha :)
Något jag vill ha i present: nytt objektiv till kameran
Detta har jag på mig just nu: jeansshorts, linne, t-shirt
Favoritkläder: Mina jeansshorts, tights,
Favoritdjur: Katt eller hund kanske
Följande musikstilar tilltalar mig mest: ?
Favoritlåt just nu: good girls go bad [feat. Leighton Meester]
Roligaste/Tråkigaste ämne i skolan: roligaste: Hk eller gympa   tråkigaste: svenska
Stjärntecken: stenbocken
En bok jag älskar: eeh.. vet inte :)
En film jag älskar: Mååånga,
Tv-program jag gillar: The Hills, top model, hogan knows best, haha :)
Favoritdoft: Can can, och nån kill parfym ;]
Detta äter jag gärna: Godiis, avokado, chips ;P

Dricker helst:
Coca-Cola <3 mjölk, vatten
Favoritgodis: Choklad :)
Hit vill jag gärna åka på semester: Vill tillbaka till USA!
Färg på mina ögon: BLÅ
Min längd: typ, 1,78  wiiho haha :P
Jag tror på: ?
Jag spelar: Inget, eller typ wii :)
Så här bor jag: I ett rum, orka..
Antal döda krukväxter i hemmet: tänker inte ens på blommorna, men ingen tror jag :)
Det här tänder mig: Snygg kropp, fina ögon, glatt humör :D
Det här gör mig avtänd: Folk som luktar illa, fett hår :P 
Favoritfärg: rosa och grön :)
En hemlighet jag vet: om jag säger det så är det ju ingen hemliis längre :)
Bästa present jag fått: hmm, massoor
Senast köpta skiva: eehm minns inte,
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ben, ögon
Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Mina axlar!
Den jag kollar efter först när jag loggar in på MSN: nån rolig :)
Om jag vore ett djur skulle jag vara: typ tiger haha, ingen aniing :)
Vad lyssnar du på just nu? Gettin' over you

Vad har du gjort/ska du göra idag? Datorn, spela fotobllsgolf! :)
Var är dina föräldrar födda? Skellefteå <3
Vad var det senaste du installerade på datorn? vet inte
Vilken är din favoritrestaurang? frasses haha
När badade du i en pool senast? I somras typ,
Har du varit med i någon skolpjäs? Ja haha, men man var tvungen
Hur många barn vill du ha? 2 eller 3 typ
Vilken musikstil tycker du mest illa om? operaa och lung musik
Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? får ju inte rösta
Vad har du för TVkanaler? haha orka..
Har du åkt moped någon gång? Jaa!
Har du busringt någon gång: ja, vem har inte? :)
Har du fått felparkeringsböter? nech
Har du hoppat/Kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, men skulle vara kul att pröva om jag vågar :)
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? USA kanske :)
Har du en egen trädgård?
Vilken är din favorit bland tecknade serier? haha ingen aning,
Kan du alla orden i nationalsången? kan typ, en mening ;/
Badkar eller duschkabin? dusch
Vilken är den bästa film du sett den senaste månaden? Vet inte har sett många bra :)
Favoritpizza? Vesuvio, men gillar inte köpt pizza så mkt
Chips eller popcorn? Chips!!!
Vilken färg på läppstift använder du? Använder det inte,
Har du rökt nötskal någon gång? NEJ
Har du varit med i en skönhetstävling någon gång? Nej haha
Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin!
Vem är den senaste du åt ute med, vad åt ni? Ida, McDonald's
Favoritchoklad? Blockchoklad haha :)
När röstade du senast? vet inte
Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? Några :)
Har du vunnit en prispokal någon gång? Inte själv men med fotbollslaget :)
Är du duktig på matlagning? Ganska så, ibland haha :)
Klarar du att tänka själv? För det mesta så :P
Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtv? Nej!
Pepsi eller Coca Cola? COCA-COLA såklart :)
Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? har inte jobbat :)
Vad var det senaste du handlade? Kläder :]
Har du kräks offentligt? Neej,
Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske
Har du ringt något betalnummer? Inte vad jag vet iaf
Kan man vara vän med sitt ex? Ofc!
Vem var det du besökte på sjukhus senast? Minns inte
Hade du mycket hår som liten bebis? Ja :)
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget :P
Vad har du i din väska? Hårspray, kam, lypsyl,
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? borstar tänderna ^^
Antal personer du kan lita till 100 på? Några
Var hittade du den här listan? En blogg ^^
Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: den som orkar haha..

haha gud så dryygt det var x]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0