NU är jag tillbaka!! :]

Har bestämt att jag ska börja blogga igen.. men vi får väll se hur länge det räcker haha :]
jag är iaf i Borås hos pappa nu, jag åkte hit med ida förra veckan och i lördags åkte ida till gbg och stannar där till på onsdag när hon ska hem! :)
vi har iaf hunnit vara gällstad (stavning?) på lager 157 och några andra "affärer" , jag köpte ett linne och en body butter, och det blev bara 100 kr för båda! :)
och i lördags var vi i gbg och shoppade, jag köpte ett linne, tunika/linne och en tröja :)
jag lägger upp bilder på det sen...
vi åkte bil ner hit i tisdags och kom fram i onsdags, vi sov också i stockholm hos min moster tisdag natt!
haha jag tror vi åkte i tisdags iaf det kan ha varit i onsdags och isf kom vi fram i torsdags ;$

<3

har massor med bilder som jag kommer att lägga in sen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0