sista inlägget innan jag åker! :)

Ikväll har jag bara duschat, packat och sen sett tv hela kvällen,
och nu har jag en ansiktsmask på mig :) ska tvätta bort den snart och sen ska jag packa klart!
imorgon åker jag ida och våra mammor till Umeå typ vid 12 för att shoppa lite, innan jag ska flyger till pappa :)
flyget går från Umeå också så då passar vi på då haha ;D




ska stanna hos pappa till 3e januari ( min födelsedag :D )  och då flyger jag först till Arlanda och där ska jag träffa Alex! ♥ och sen flyger vi till Skellefteå och så stannar han hos mig till den 9onde! :D



kommer inte skriva nått mer förän jag kommer hem från pappa för jag ska inte ta med datorn dit!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; klart ;DD<3

2010-12-30 @ 17:10:16
URL: http://emmaajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0