Dag 01 - En nytagen bild på dig och 15 intressanta fakta om dig själv.

1. Typ alltid glad och skrattar mycket haha:D
2. Pratar mycket, men kan vara lite blyg om det är vuxna..
3. Blir ganska lätt svartsjuk tror jag.
4. Jag är 178cm lång
5. Har känt Ida typ hela livet <3
6. Kan vara jättekonstig ibland och få typ ryck och börja dansa eller nått
7. Blir ganska lätt irriterad
8. Älskar majs
9. Jag har gått, hockey, klättring, breakdance, innebandy, brottning, ridning och fotboll men går fortfarande fotboll.
10. Älskar att åka slalom
11. Har lätt för att förlåta folk, ibland för lätt!
12. Tycker det är jobbigt och tråkigt att fixa håret ;o
13. Dricker kolsyrat vatten nästan varje morgon ^^
14. Bästa semestrarna jag varit på är USA och Egypten!!
15. Jätterädd för grodor! ;o haha..

Kommentarer
Postat av: Alex

Hmm... denhär olivia känner då inte ja! ;D

2010-12-12 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0